onsdag 27 januari 2010

Rättvis seger

Har inte så mycket mer att säga om gårdagens seger än vad som sägs här. Perspektivet må vara gröngult men även en svartgul som jag finner stort nöje i att läsa. Rubriken är bara för bäst.

¤ ¤ ¤

Ikväll ska det röstas. NEJ till KHL!

Uppdaterat 12.25
"Jo, jag vet, man ska inte citera sig själv..." skriver Lövenbloggaren i inlägget som jag länkar till här ovan. Nä, man ska ju inte det, skriver jag men passar samtidigt på att skita i vad man ska och inte ska. Jag inte bara citerar mig själv - jag länkar till mig själv också! Med anledning av Leksands senaste nyförvärv kan det vara på sin plats att läsa vad Boris skrev en gång i oktober.

Den där Boris vetty, han är fanimej rena profeten alltså!
När oron i mitt hjärta gnager
flyr jag till en värld av schlager

1 kommentar:

sarg ut sa...

Boris. Jag är glad att du länkade tillbaka till inlägget om YLEs pojkka. Sanslöst fyndigt.


Hoppas att medlemmarna röstar NEJ! Gnaget skall va i ES inte i KHL.