torsdag 21 januari 2010

Rent spel

En titt på fairplay-tabellen gör mig konfunderad. Vad är det frågan om? Svarade Smutsiga Leksand bra på klorinkuren? Drog de med sig Lortiga Lejkers i karet? Hastigt och olustigt har AIK, av alla skönspelande lag, seglat upp (eller snarare ner) som seriens grislag nummer ett.

Kanske dags för Boris att krypa till korset? Kanske dags att erkänna det som alla vet? Att AIK är allsvenskans mest utvisade lag!

Äh, kyss mig! Det vet ju alla hur det ligger till med den här saken. Allting har sin förklaring. AIK är inte smutsiga. AIK är inte fula. AIK är lika sköna, vackra och rena i spelet som vi alltid varit. Och gudarna ska veta att Bång är oskyldig som en brud!

Jag har egentligen bara en sak att säga om fairplay-tabellens nuvarande utseende:

JÄVLA ZEBRAAAAA!!!

1 kommentar:

greken sa...

Ska du ta över mitt jobb? Det är min uppgift att göra det som måste göras mot zebran.