söndag 3 januari 2010

Svenska för nybörjare

7 kommentarer:

adam k sa...

Vad står det? Troja? hehe.
(Vet var dte står, men om ma tar bort de två prickarna över Ö, blir dte ju Troja =)

Anonym sa...

adam k kommer uppenbarligen från ljungby då.

Adam K sa...

Anonym:
1. Hej du din lille fegis som inte vågar utnämna vem du är.

2. Att generalisera så lätt om var personer kommer baserad på text så kanske du skulle tänka till lite.
Jag kunde lika gärna skriva , jag är från Malmö, OSkarshamn, Luleå, växjö, Bollnäs, eler varför inte Ljungby???? Men jag håller inte ens på troja, och jag kommer inte från Troja. Vill du veta var jag kmmer ifrån?? New Delhi. Sant. Adopterad, i Sverige blir det en liten ort Fågelfors. Du får leta i sverige kartan var den ligger.

Vet du vad källkritik är? Om ja, använd den lite oftare.
Om nej, Lär dig det.

Sen ska jag ärligt säga att efteråt såg jag Troja märket. Så det var ett dumt svar. Men du gillar att dumma till dte lite mer.
HA det gött, Anonym, och tänk efter du nämner en ort igen baserat på text.

Anonym sa...

Adam, ta och lugna ner dig nu, laget Troja spelar i staden Ljungby, eftersom du tydligen inte fattade någonting av bilden så sa jag skämtsamt att du uppenbarligen kommer därifrån, god fortsättning!

Magnus Birgersson sa...

Adam K:
Herregud så du bär dig åt!

Adam K sa...

Till alla berörda:

Anonym: Förlåt för dte jag skrev, var omoget sagt/skrivit. Sorry.
Och du hoppas vi tummar på det=)

Magnus Birgersson:
Jo, jag håller med, jag betedde mig ovuxet, barnsligt och ja det va rinet bra skrivet. Du har rätt, var inte bra beteende på forum.

Åter igen. För låt alla , parter här inne. Ska skärpa mig.


Black Boris: Ska inte hända igen. Vill inte skpa negativ stämning på din blogg. Förlåt.

Black Boris sa...

Adam K:

Ingen fara på taket. Någon diskussionsklubb vill jag förstås inte ha här inne men ett enstaka vredesutbrott piggar bara upp :)

Stort av dig att be om ursäkt!