söndag 31 januari 2010

Black Beauty

Det här måste vara vinterns i särklass snyggaste lagdress - alla kategorier. "Flash of brilliance" kallar Everton sin bortadräkt. Boris modeblogg ger den 10 av 10 möjliga bullfits. De vita skorna går emellertid fetbort. Vita skor är helt enkelt ute i år. Fotbollsspelare som vill vara trendiga och moderiktiga bör överväga rosa eller neongröna dojor. Även gula med röda prickar fungerar.

¤ ¤ ¤

Till er som besöker bloggen för att läsa om hockey har jag bara en sak att säga: Tre mål i PP.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ryktas på GH att Förbundet "har mjuknat lite" och att det i sin tur talar för ett Ja från förbundet... Jag vill se AIK i Elitserien, inte i khl....
Tror du förbundet säger ja?

Black Boris sa...

Rykten på GH har jag inte mycket till övers för. Enligt vissa skribenter där var ju Laraque "klar" och övergången skulle offentliggöras på mötet i onsdags. Vi vet alla hur det gick med den saken. Man bör nog överhuvudtaget tänka sig för innan man låter sig påverkas av GH:s självutnämnda profeter. De som verkligen vet något lär knappast skriva sina sanningar där.

Angående förbundets beslut vet jag inte vad jag ska tro. Vi får väl helt enkelt vänta och se.

HansJohan sa...

Tjena, jag vet inte inte om du har skrivit något om det, men om det nu blir KHL, kommer du lika frekvent besöka Hovet?

Black Boris sa...

Hans-Johan,

Tveksamt. Globen däremot kommer jag högst sannolikt att besöka rätt ofta ;)

Black Boris sa...

Skämt åsido, jag kommer självklart att fortsätta gå och se AIK oavsett om det blir i KHL eller inte. Mitt hockeyintresse är för stort för att jag ska kunna avstå.

Sedan är frågan om jag som nu kommer att gå på varenda hemmamatch. Det är ytterst tveksamt. I KHL ser ju matchprogrammet lite annorlunda ut än i Sverige. Dinamo Riga spelar exempelvis fyra matcher den närmaste veckan, 1/2, 3/2, 5/2 och 7/2 - alla på hemmaplan.