söndag 10 januari 2010

Kommentarsgranskning

Hittills har vem som helst, när som helst, hur som helst kunnat kommentera mina inlägg. Även i fortsättningen kommer Du som besöker bloggen att kunna lämna en kommentar. Men jag kommer att granska den innan den eventuellt publiceras. Jag har skrivit om kommentarer tidigare och förklarat att jag inte accepterar vad som helst på min blogg. Kommentarer som bidrar till bloggen, som kommenterar aktuella inlägg eller som jag av andra skäl finner lämpliga att publicera kommer även fortsättningsvis att få plats på bloggen. Direkta eller förtäckta hot kommer aldrig att accepteras. Än mindre publiceras. Påhopp, personangrepp, rasistiska tillmälen eller andra kränkande språkhandlingar hör inte heller hit. Jag förbehåller mig rätten att avgöra vilken ton och vilket språkbruk som passar sig på Black Boris.

3 kommentarer:

Greken sa...

Får man va som en hejaklacks ledare då? Som en viss komentator är på tv. Du vet ven jag menar våran vän Niklas Wikegård. Eller får jag inte skriva något bara för att jag är enögd och färgblind =)

kent sa...

Jag vet hur det kan vara. Det finns alltid ljusskygga retarderade som går igång med att anonymt skriva en massa dynga.

De anonymas klubb bör få ett eget forum för att lyfta sina synpunkter på..

Adam K sa...

Balck Boris:
Helt rätt, då har du också kontroll på vad som publiceras.
Tyvärr finns det dom som är tuffare vid en skärm men säger inte samma sak face to face.

Kent: Håller med dig, anonyma är det fegaste jag vet.