lördag 2 januari 2010

Money on my mind

Näej, nu börjar det kännas olustigt igen. Nu går jag och oroar mig. Hur står det till med ekonomin egentligen? Jag är så trött på att gå och tänka på pengar hela tiden. Pengar är inte min grej. Ingenting intresserar mig mindre än pengar. Man måste så klart ha dem och man ser till att dra in dem men att gå omkring och tänka på dem hela tiden? Näej, det passar mig inte.

Det är så förbannat tråkigt att tänka på pengar. Jag vill tänka på annat. Som på hockey till exempel. Eller Ryno! Ja, det ska jag banne mig göra nu. Jag ska tänka på Ryno. Nu tänker jag på Ryno. Ryno, Ryno, Ryno. Jag söker efter Ryno på YouTube och ser vad som händer...

2 kommentarer:

Adam K sa...

Black Boris:
Varför inte be Richard MONEY, efter pengar?

Black Boris sa...

Haha. Adam, din humor är emallanåt på samma låga nivå som min! Arne Hegerfors har alltså inte bara fått en arvtagare - utan två! Och Michael Owen är fortfarande ovän med bollen...