onsdag 20 oktober 2010

Sarg ut vs Black Boris

I morgon kväll är det äntligen dags. Returmatch mellan två ärrade antagonister. Plats: AXA Sports Center. Tid: 19.00.


I röd ringhörna har vi, med håriga bröst och målkåt blick. Känd för sin stenhårda höger, mosiga mage och gosiga nos. Laddad och tänd. Anrik på gränsen till antik. Vi snackar mannen, myten, medelåldern:



I vit ringhörna men med svart bälte kring livet har vi, med fjuniga kinder och Bång i kalsong. Ökänd för sin oförmåga att ta sig själv eller andra på fullaste allvar. Gnagaren, gnuggaren, gnolaren:



Låt det bli en schysst fight två hederliga hårdingar emellan. Låt det bli en bloggbundisarnas kamp på liv och mjöd. Låt de bli härligt härligt men farligt farligt. Ingen flyr fältet när båda slår under bältet.

4 kommentarer:

knurre knott sa...

"I´m gonna float like a butterfly, sting like a bee."

Boris, jag har förlagt min mobil hemma. Men du sitter på E och jag letar rätt på dig vid bardisken, utanför B.

CU

Hockeysossen sa...

På vilken kanal kan vi andra se det mästarmöte vi så länge väntat på? Jag tror det blir jämnt, men att någon blir straffad i slutet. Lycka till!

Black Boris sa...

Knurre Knott: Vad ska man säga? Oväntat att du skulle börja strula just en dag som denna. Ja, jag säger då det. Ack nerver, dessa nerver!

Sossen: Vet inte men Kent förhandlade visst med Canal+ tror jag det var. De ringde aldrig upp, sa han först men sen visade det sig alltså att han "förlagt" mobilen. Så fruktansvärt orutinerat!

Black Boris sa...

Knurre, kolla fejan btw.