fredag 17 september 2010

Det kom ett mail från AIK Hockey...

För ett par dagar sedan fick jag ett telefonsamtal från AIK Hockeys VD, Peter Linder. Detta efter att jag, via mail, framfört klagomål beträffande de platser som jag och mitt sällskap fått till de två första hemmaderbyna i Globen. Under vårt samtal uppmanade Peter mig att i ett nytt mail precisera vilka platser jag har på Hovet (som säsongskortsinnehavare) samt vilka platser jag hade fått till derbyna i Globen. Naturligtvis hörsammade jag hans uppmaning.

Idag fick jag ett nytt mail från Peter Linder.

Till det första derbyt har jag och mitt sällskap nu fått de platser vi betalat för och vill ha. Om det andra derbyt ber Linder att få återkomma

Jag är både glad och tacksam över att Peter Linder och AIK Hockey så snabbt tagit till sig av kritiken och gjort något åt saken.

Samtidigt hoppas jag att fler än jag, närmare bestämt samtliga säsongskortsinnehavare, som fått sämre platser i Globen än de betalat för på Hovet, får samma goda bemötande och service som en annan.

¤ ¤ ¤

Man kan påverka på olika sätt. En del kastar sten. Andra skriver mail. Pennan är, åtminstone i mitt fall, vassare än svärdet.

1 kommentar:

Greken 1# sa...

Fan har du penna? Har du inget tangentbord =) . Vad bra att det löste sig till slut.