måndag 12 oktober 2009

Kanal B

Borås nästa. Det känns förstås inte så spännande. Hade det gällt fotboll, vilket det också gjorde härom veckan, hade stan både lockat och pockat. Men nu är det allsvensk hockey som står på schemat. Därmed lär det inte bli många gnagare på plats. De få gulsvarta element som eventuellt kommer att lysa upp läktaren i morgon är antagligen sponsrade av Ellos.

Nåja. Medan jag satt och fnulade på något lustigt att skriva inför matchen gjorde jag som jag brukar. Jag tänkte, kliade min begynnande flint och googlade. Tyvärr fann jag nästan ingenting som var roligt, vare sig i skallen eller på nätet, varför detta inlägg till min stora besvikelse blir helt utan poäng. Precis som Borås i morgon alltså!

I min skrattsökande surfjakt fann jag i alla fall den här sidan. Tänka sig va, även Borås har en borisk och bloggande entertainer! För den som mot förmodan inte är ett fan av Boris, utan föredrar Borås, kan jag rekommendera denna gamla klassiker med Galenskaparna & After Shave. Ibland är steget kortare än man tror mellan Manhattan och Knalleland.

Inga kommentarer: