tisdag 27 april 2010

Gnagare, ankor, grodor...

Det känns tomt och trist att hockeysäsongen är över. Vad ska man hänga upp sig på nu då? Silly season är förstås både intressant och spännande men ändå. Jag vill gå på hockey. Jag vill se Gnaget. Till och med en träningsmatch mot Borås skulle sitta fint en kväll som den här. Borås!!
~
Idag har jag tänkt på Patrik Bergström. Jag kommer att sakna honom. För min del hade han gärna fått följa med en trappa upp.
~
Tack till Bergström, Henrik Eriksson, Fredrik Holmgren, Andreas Jungbeck, Per Savilahti-Nagander och Lucas Lawson. Tack och good bye!

¤ ¤ ¤

I min jakt på löjliga uppslag stöter jag på ett och annat scoop. Ska man tro på rosa bladet verkar det nästan som om Gozzi ägnar sig åt bestialiska människooffer. Så hemskt alltså! Något som om möjligt är ännu värre är det faktum att Arne i morse råkade säga...

Ja, man blir verkligen "chockad". Precis som panelen med andra ord.

Inga kommentarer: