onsdag 17 mars 2010

Who's da man?

Kändisar är såna dära människor som folk känner igen för att de typ gjort nåt som är känt. Kändisar syns på teve, hörs på radio och skrivs om i tidningarna. Ibland blir kändisar intervjuade och sen blir de liksom ännu mera kända.
~
Jag är förvisso ingen kändis men det hindrar mig inte från att bli intervjuad. Än en gång är det Kringelknutten Kent som varit i farten. Han låg i buskarna och smög som en annan murvel redan inför säsongen. (Jag vet inte säkert men jag antar att han hade på känn att det fanns risk för att hans SSK skulle komma att stöta på Gnaget till våren.) Nu har han alltså gjort det igen. Kringelknutten har lyft mitt boriska ego till oanade höjder genom att klämma på mig som vore jag en annan kändis!
~
Jag vill härmed tacka Kent för att han låter en hårt bloggande man få den uppmärksamhet han så väl förtjänar. Nu väntar jag bara på att de stora drakarna ska höra av sig och be mig kommentera finanskrisen, läget i Afghanistan, Vilks-debatten och inte minst Sveriges chanser att åter hävda sig i den internationella melodifestivalkonkurrensen. Givetvis kommer jag ödmjukt men rakt att tacka nej till Katla & Co. Jag uttalar mig nämligen bara om sådant jag inte vet något om.
~
Kvalserien närmar sig. Vem vet hur detta drama ska sluta?

2 kommentarer:

Kent /sarg ut sa...

Vad tror du om Sveriges chanser i melodifestivalen?

Det har även hettat till mellan USA och Israel angående bosättningar i Jerusalem. Hur ser du på det?

Black Boris sa...

1. Jag tror att vi kommer bland de 39 främsta.

2. På avstånd.