måndag 1 mars 2010

Svettigt värre

Precis som Jon skriver i en kommentar kan det behövas deodorant de sista matcherna. Det blir svettigt värre att vara hockeygnagare framöver. Kanske är det tur att vi är så få som vi är. Jag menar, risken att hela Hovet skulle förvandlas till en enda stor svettfläck vore annars påtaglig och uppenbar.

En och annan blöja kan för all del behövas också. Inte för att jag personligen tänkt pinka i pantalongen men man vet ju aldrig med den närmaste omgivningen. Tänk om Gnaget exempelvis går till pausvila med 3-0 mot Mora på onsdag. Då vet i alla fall jag en kille som kommer att bli skitnödig (nämner inga nationaliteter eller namn).
¤ ¤ ¤
Säg vad har säsongen gett
hittills mer än rysk roulette
oro, kris och bristbudget?
- Jo, en jävla massa svett!
¤ ¤ ¤
Jons finfina hockeyblogg hittar ni för övrigt HÄR!

1 kommentar:

gissa vem sa...

Vad den sa? Jag fattar nada. Vad jag pissa ska? När jag toa ska?