tisdag 1 september 2009

Klantarsel

På lördag träningsspelar AIK mot Västerås i Ritorp. Det hade förstås varit passande om Boris varit där då. Men av olika skäl kommer jag inte kunna närvara. Ett av skälen är min med jämna mellanrum återkommande tanklöshet. Jag är så otroligt trött på min egen oförmåga att tänka efter före jag lovar bort mig på saker.
-
Apropå ingenting och för att hastigt byta ämne. Minns ni när AIK gled omkring i dräkter med denna reklam på?
aik
-
Det var kanske inte så värst vackert men vad gjorde det? Med Gudruns på tröja och byxor besegrades Boden med 3-0. AIK knep elitserieplatsen och Globens is fylldes av segerrusiga gnagare. Men visst, reklamen såg fånig ut redan på den tiden. Då är det betydligt tuffare att som Leksand senast i Norrtälje spela i helt reklamfria dräkter. Ett tag förvånades jag visserligen över att samtliga spelare verkade heta Clas Ohlson men det namnet är i alla fall manligt så det förslår.
-
Här kommer till sist en hälsning till alla gurkollar. Jag antar att ni (vik)er er av skratt nu.
vik

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här gången låtsas jag vara en annan! Eller kanske mer korrekt - ingen!