onsdag 30 september 2009

Spökskrivaren



Boris är inte här. Han är mystiskt förvunnen. Ändå skriver någon på hans blogg. Vem kan det vara? Kan någon förklara? Spökar det i Borishov?

...

Nej men, här är jag ju. Kan jag komma fram nu?

...

VANN VI? VERKLIGEN? VAD SÄGER DU, ÄR DET SANT?

...

Om någon är intresserad av en stor, svart frottéfilt så mejla mig på baconboris@yahoo.se. Den är bara använd ett par gånger och den luktar lite. Men annars är den fin. Jag säljer filten nu eftersom jag inte behöver den längre.

...

Gjorde Ryno mål också? Nä, det är inte sant alltså. Ja ja, jag får väl se reprisen i morgon då. Lovar du att de verkligen vann? Det var väl det jag visste hela tiden, det finns inga spöken.

...

Vad är det här för jävla inlägg? Bu, Boris, BUUUUUUU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han kom hem och gjorde mål och du som var tveksam till han

Black Boris sa...

Är du helt grek eller? Jag har ju till och med förutspått att han ska ta hem poängligan! Om du inte tror mig så föreslår jag att du läser intervjun på sargut.se (den 14/9).

Ryno till landslaget
tjalala lalalala