tisdag 1 september 2009

Brobyggarna

"Tack själv, för alla läsvärda blogginlägg! Det var roligt att du kom tillbaka efter sommar-uppehållet, Boris. Hur ska man säga det... Din blogg har, hur konstigt det än låter (att en enda blogg kan göra skillnad) gett mig en mer positiv syn på din klubb och supportrar till den."

Bakgrund: Black Boris drabbades hastigt och lustigt av rena rama besöksboomen igår eftermiddag och kväll, varför jag kände mig manad att söka en förklaring. Via Google fann jag ett inlägg på Superstars forum, signerat M4tt3 som länkar hit.

Jag kände mig manad att tacka för länken, varför jag skrev en kommentar på hejalif.blogspot.com. Svaret lät inte vänta på sig och citatet ovan är russinet ur kakan.
Det är sånt här som gör det meningsfullt att blogga. Jag känner mig upprymd på ett alldeles särskilt sätt. Lite stolt till och med.

Ps.
I dag är allt som vanligt igen. Besöken är lagom många, så att säga. Jag passar dock på att skicka en ödmjuk hälsning till den stora massa masar som masade sig hit. Ni är alltid välkomna tillbaka.
aik
Brobyggare Boris.

2 kommentarer:

Olof Loklint sa...

Nej men! Nu är jag här igen!

Black Boris sa...

Hahaha. Man kan nästan tro att du är smygleksing.