måndag 14 september 2009

En historisk dag



Så har det äntligen
hänt: Boris har blivit intervjuad! Trots sin minimala, för att inte säga obefintliga mediaträning, tycker han att det gick riktigt bra.

I en kommentar till sin egen hemsida säger Boris att detta bara är början.
- Javisst, snart ser ni Boris överallt.

Precis som Gnaget med andra ord?
- Exakt, vi är överallt!

I intervjun spår du att att Långe Ryno ska bli poängkung i HockeyAllsvenskan. Behagar du skämta eller är du dödligt seriös? Snubben är ju inte ens i Sverige!
- Äh, vadå'rå. Större under har väl skett! Och hoppet är som alla vet det sista som överger en.

Förlåt om jag blir personlig, men Boris, varför talar du om dig själv i tredje person?
- Jag säger så här: Kan Bojan, kan Boris. It's all about the personality. Be the Boris, be the best!

Det är inte så att det här med att ha blivit intervjuad har stigit dig åt huvudet?
- Vad fan menar du egentligen. Boris står stadigt med båda fötterna på jorden. Muckar'u ellä? Show some respect, man! Jag är på en annan nivå nu och om du inte anpassar dig illa kvick bojkottar jag dig.

Men Boris, det är ju mig, Boris själv, som du talar med. Har du glömt det?
- Eh.. alltså, jag har varken tid med dig eller mig just nu. Jag har faktiskt en häck att klippa.

1 kommentar:

kent sa...

Hahahaha...jag säger som ´Farsan Baloo; du har en skön stajl grabben!