söndag 4 april 2010

Tokiga masar

(sjunges lämpligen i marschtakt, naturligtvis ackompanjerad av en eller annan trumma)



Jag ser en tokig mas
(Han ser en tokig mas)
Jag ser ett fullblodsras
(Han ser ett fullblodsras)
Jag ser en mas vars bak
(Han ser en mas vars bak)
tampas med träsmak
(tampas med träsmak)

Här kommer doooooom
(trummelitrummelitrum)
Tokiga masar
Här kommer doooooom
(trummelitrummelitrum)
Tokiga masar


Jag ser en blåvit grupp
(Han ser en blåvit grupp)
Jag ser en blåvit trupp
(Han ser en blåvit trupp)
Dom kommer hit idag
(Dom kommer hit idag)
Sicket spelmanslag
(Sicket spelmanslag)

Här kommer doooooom
(trummelitrummelitrum)
Tokiga masar
Här kommer doooooom
(trummelitrummelitrum)
Tokiga masar


Trähästar som målats upp för striiiiiid
rides utav knätofsfolk som masat sig hit

(BÅNG, BÅNG, BÅNG)
Trähästar som målats upp för striiiiiid
gnages ned till flisor, bit för bit

(BÅNG, BÅNG, BÅNG, BÅNG)
- Mocka skit!

Inga kommentarer: