måndag 10 maj 2010

Du käre lille dalaklubb

Du käre lille dalaklubb
här kommer jag igen
Jag sitter i min gnagarskrubb
och tänker på dej än

Leksands IF
flopp faller ja
å Leksands IF
flopp faller hej
Du gör mig gla'
flopp fallera
trots att du ej
är min klubb nej

Om Leksands IF bloggar jag
när jag vill ha det kul
Jämtleksing bloggar också bra
men jag är svart och gul

Leksands IF
flopp faller ja
å Leksands IF
flopp faller hej
Du är så bra
flopp faller ja
på att gå ner dej
flopp faller hej

Det får bli slut med mina hyss
samvetet sagt ifrån
Jag skrev visst ett alldeles nyss
ännu ett subtilt hån

Leksands IF
flopp faller ja
å Leksands IF
flopp faller hej
å vet du va
en röst i mej sa
Jo jävlarimej
jag gillar dej

Du käre lille dalaklubb
vad jag är glad åt dej
här sitter jag i gnagarskrubb
och bloggar liten grej

Leksands IF
hopp fallera
å Leksands IF
hopp faller ej
Seså en dag
möts du å jag
igen min vän
i elitserien

Inga kommentarer: