tisdag 11 maj 2010

Grattis Greken!

Från en gammal oxe till en annan kommer här en svartgul hälsning. Grattis på födelsedagen, min ärade, ärrade vän och kumpan! Gnagisklubben meddelar att dispensen inte gick igenom i år heller men jag har naturligtvis överklagat deras beslut. De verkar tyvärr obevekliga uppe på kansliet men skam den som ger sig.

Som plåster på såren lovar jag att även i fortsättningen uppmuntra dig till barnsliga vredesutbrott. Jag lovar att stå vid din sida även nästa gång du slår sönder handen mot en ledstång. Jag lovar att lyssna på dina utläggningar om ödds, ödds och halvblinda zebror. Sist men inte minst lovar jag att aldrig sluta blogga om Greken.

Utan Greken ingen Black Boris. Du är och förblir en ständig källa till inspiration, kamratskap och gnagiska under. Let's go Flyers!



Favorit i repris
Greken, Greken, min vän och rebell
Jobbar och sliter vareviga kväll
Ingen jag känner är så originell
Ingen jag vet når så hög decibel

Greken är tokig och emotionell
Gråsprängd, manlig och mångkulturell
Ser han en zebra så ger han den skäll
Men innerst inne är galningen snäll

1 kommentar:

Greken sa...

Tack kompis. Du vet ju Greken har alltid rätt. Lets Go Flyers.