fredag 27 augusti 2010

Skoterragga runt

AIK


Yeah, my name is Bläck Böris och nu ska jag sjunga en riktig raggarlåt för er! Jaaha…

Nu ska jag berätta vad det är jag tycker om
det finns skoterraggare och jag är en av dom
Vet ni skoterraggare dom har en egen stil
därför har jag sålt min gamla onödiga bil
Skorna ska va fodrade och lukta lite svett
kallingen ska sitta lagom löst kring min baguette
Truten den ska hålla tyst som vore den en mus
sen ska den förstås va full med jävla massa snus

Sen så är det dags att skoterragga runt
Bara köra kring i skogen, ragga runt
Nynna bästa raggarlåten
Dunka takten uti plåten
Leta renar här och där och ragga runt

Ja, jag är en skoterraggare, det kan förstås
jag har till och med kört skoter en gång i Borås!!
Jag har druckit hembränt på varenda jävla torg
och fått sova i en fyllecell i Göteborg
Framför riksdagshuset fick jag soppatorsk en gång
då så fick jag stryk av fyra snutar med batong
Men en skoterraggare han tål behandlingen
sen så tar han nya tag och börjar om igen

Då så är det dags att skoterragga runt
Gasa på som fan och bara ragga runt
Om så snön har töat bort
och hela Norrland verkar torrt
Året runt så vill vi skoterragga runt

Yeeah!
That’s right!
Weeell, I’m a raggare, skoooterraggare…


Ja, en skoterraggare kan tyckas smått obscen
när han raggar upp en helt försvarslös stackars ren
Men vad ska han göra när varenda jävla tjej
flyttat söderut; klä sig i läder och bli gay?
Låt oss bara va i fred och åka härs och tvärs
ragga runt och ta oss en och annan liten bärs
Det finns ingen bättre vän än skoterraggaren
så släpp loss och häng med oss, nu ska vi ragga ren

Det har blivit dags att skoterragga runt
Lira rock n roll och bara ragga runt
Spela skoterraggarlåten
Dunka takten uti plåten
Gapa som en idiot och ragga runt
Ja, nu är det dags att skoterragga runt
Gasa på som fan å bara ragga runt
Spela skoterraggarlåten
Dunka takten uti plåten
Leta renar här och där och ragga runt
Spela skoterraggarlåten
Dunka takten uti plåten
Leta renar här och där och ragga runt

3 kommentarer:

Plissken sa...

Hell yea

Greken sa...

Du är sjuk och behöver vård

Anonym sa...

AIK:s genpool är grundare än en linskopp och snart får vi avnjuta erat fria fall i flerfärg.