måndag 2 augusti 2010

Bång Bång (Svarte Boris fanfar)

AIK


Rätt sällan får jag dumma kommentarer
även om det hänt nån gång att nån har sagt
att jag ju bara skriver marschfanfarer
i syfte att få närkontakt

Hur kan det bli för många såna sånger
frågar jag mig dagen lång
När det finns en man som får mina kalsonger
att resa segel gång på gång

Bång Bå-Bång
oh oh oh oh oh oh
na na na
shobidooa
oooo ooo
na na na
oo ooo [x2]

Men även jag kan faktiskt också digga
mesiga låtar som ett substitut
trots att jag helst av allt vill bara ligga
här som en vakuumpackad strut

Och kanske passar det sig väldigt illa
att på en gnagisk hockeysajt
antyda att man i smyg råkar gilla
boxerkalsong som sitter tajt

Bång Bå-Bång
oh oh oh oh oh oh
na na na
shobidooa
oooo ooo
na na na
oo ooo [x2]

Så kom och lyssna till en sång
En låt som handlar om en Bång
Perfekt för varje kväll
Den är sensuell
Under(bältet)bar
Svarte Boris fanfar

Bång Bå-Bång [x4]

Bång Bå-Bång
oh oh oh oh oh oh
na na na
shobidooa
oooo ooo
na na na
oo ooo [x2]

3 kommentarer:

kenfre sa...

Boris, du lider av svår Bånge!

Bång Bång Bång, de va Boris Pattaljon som drog ut ur byxa en kanon..

Adam K sa...

Boris:
Bilden du har med en ost och en gnagare kan det måntro vara Gnagarn som jagar "Osten" bergström, Luleå?

Black Boris sa...

Adam,
Tja det skulle det väl kunna vara. Eller kanske Råttan & Osten? Det är helt upp till betraktaren att avgöra!