måndag 22 november 2010

HV bloggen

Att jag inte tidigare har uppmärksammat denna lovvärda skapelse skyller jag enbart på bristande blogglust.

HV bloggen är en sån där sajt som får en att känna sig liten och lite blyg. Den lär antagligen växa så det knakar framöver och om den inte gör det så ska jag käka upp en av mina HV-servetter.

Jo, jag plockade faktiskt på mig ett par extra i Kinnarps Arena härom sistens utifall att jag skulle bli bajsnödig på vägen hem.

Välkommen till Bloggingrundan, HV bloggen! Och framförallt: tack för omnämnandet och omdömet!

2 kommentarer:

Z sa...

Hej och hå BB tack för länken. Roligt att du tycker bloggen är läsvärd. Vi som driver har faktiskt följt den sen AIK kvalspelade sig uppåt. Vi kan vara lite blygsamam vi med men det ska vi råda bot på med tiden.

Tack för att du har en beundransvärd blogg. Jag tycker om bloggar som sticker ut med lite humor, lite allvar och lite bitterhet.

Ta dig nu i kragen och fortsätt leverera fyndiga alster, för trots allt så är det betraktaren som avgör hur bra en lästund kan bli. Vi skriver för oss själva men en djupare input än så behövs med.

Keep up the good work/
Z - Hvbloggen

Sportsnackaren sa...

Tackar för de fina orden och hoppas du slipper käka servetter, både för din och vår skull.;)