onsdag 3 november 2010

I gnagarnas spår för framtids segrar

Jag vet inte så mycket om Dalagnagarna men idag fick jag nys om deras nya hemsida. Jag är särskilt förtjust i den avskalade designen och allra mest gillar jag den där svarta dalahästen. En sådan skulle man ha i hyllan!

För att Dalarna är så mycket mer än Leksand och för att Dalarna rymmer masvis med svartgula gnagarhjärtan vill Black Boris härmed uppmärksamma Dalagnagarna och önska dem lycka till i rekryteringen av fler gnagiska masar. Vi är överallt...

http://www.dalagnagarna.se/


3 kommentarer:

Tommy sa...

Trevligt att du uppmärksammar oss Dalagnagare och trevligt att jag via vår hemsida hittade fram till den här mycket tilltalande hockeybloggen. Gillar ditt Elitserietips en åttondeplats skulle smaka fågel!

Jämtleksing sa...

Tja Boris ;)

Black Boris sa...

Tjenare tjyven :)