torsdag 13 augusti 2009

3-3 och allt är zebrans fel

AIK spelade hockey i Gnesta i går. SSK stod för motståndet och matchen slutade 3-3. Ett helt okej resultat även om det alltid är surt att tappa ett tremålsöverläge. Men försäsong är försäsong är försäsong... Själv såg jag inte matchen men en sak är jag ändå säker på. DET VAR ZEBRANS FEL ATT VI INTE VANN!!! Så är det nämligen alltid när vi, de tappra svartgula iskrigarna från storstan icke förmår vinna. Särskilt mot SSK. Minns bara Kvalserien i våras...
-
Greken var mig veterligen inte heller i Gnesta igår. Men jag är säker på att han delar min uppfattning: Det var zebrans fel att vi inte vann.
-
Vi är Gnaget
Vi är Gnaget
Vi är Gnaget
AIK
Alla hatar oss
Alla hatar oss
Alla hatar oss
Zebran med
-
För övrigt är det även zebrans fel att Gnagets ekonomi ser ut som den gör. Det är zebrans fel att Obama inte lyckas stänga Guantanamo. Och det är verkligen zebrans fel att jag råkade köra barnvagnens ena hjul rakt igenom en kladdig hundbajs tidigare idag. Jävla zebra, fy dig!