onsdag 3 augusti 2011

Materialarens blogg

Och tankar om hans tröja

Vår nye materialare, den orutinerade novisen David, har tillsammans med sin kollega Joakim dragit igång en blogg. Den hittar ni HÄR.

Tyvärr funkar det än så länge inget vidare att skicka kommentarer till bloggen, åtminstone inte från min dator. Jag har försökt flera gånger utan att lyckas. Men det kanske bara är nåt vajsing. Kanske dyker det upp både fem och sex och sju näst intill identiska kommentarer signerade BB inom kort. Det bjuder jag i så fall på. Oavsett vilket så tycker jag att fler borde göra som jag.

Det vill säga, gå in på bloggen och lämna en uppmaning: Snälla, lägg undan tröja #33. Det numret borde numera tillhöra Hovets tak.

1 kommentar:

Eddie sa...

hrrm, och så har man skaffat sig ett konto till nånstans, denna gång för att jag ville lämna en kommentar på materialarens blogg