torsdag 10 februari 2011

"DET SKA VA BÅÅÅNG I LINE UP!"

Vi brukar ju vråla så, mina jag och Baloo. Det ska va Bång i line up. Det har förstås varit lite si och så med den varan i vinter men den som väntar på något gott väntar alltid på Bång.

Det känns synnerligen fint att Daniel Bång har skrivit på för två nya år. Nu gör han Fasth, Josh och Sandberg sällskap i den nytecknande skaran. Daniel Bång - denne gigant som gör en dansant. Jag har dansat Bång-Bång-dansen på trottoarerna idag. Jag har sånär klottrat på en offentlig toalett. Jag har sjungit hans namn.
  
Min flaggstång får fjong
Det dunkar i mitt blod
Precis som när Fasth
fick min resta mast
att framkalla syndaflod


3 kommentarer:

Dragskott.nu sa...

Daniel Bång - bättre än Andreas Jämtin! Eller åtminstone kan bli...

Eller vad säger du, "Jämtin-haussaren"? :)

Eddie sa...

för att citera Bång "jag känner mig lite som en kyckling"
syftar Bång-Bång-dansen då till kycklingdansen? ;)

Citatet är från dagens intervju om nya kontraktet.

Nu återstår det att dubblera antalet kontrakterade Viktor och Oskar, annars lär väl Steen sjunka

Black Boris sa...

JW: Haha! Klart Bång är bättre, han spelar ju i AIK.

Eddie: Fyndigt :)