fredag 9 juli 2010

Hitza hitz

VM-bevakningens mest överraskande inslag stod nog SVT för härom kvällen. Det var när man inför semifinalen mellan Tyskland och Spanien lät ett reportage om David Villa ackompanjeras av Ulf Lundells gamla sorgesång Aldrig så ensam. Det tyckte jag var fint - om än lite långsökt. Jag menar, man måste ju ha lite problem om man väljer att koppla samman Villa med Lundell.

I alla fall vill jag inte vara sämre än SVT. Därför tänker jag idag låta Lundells lena stämma sjunga om min längtan efter Laraque.

Hitza hitz
Sagt är sagt
Ett ord är ett ord
och en pakt är en pakt
Ett löfte är ett löfte
och en ed är en ed
Tro aldrig nånsin att det här laget
kommer att lämna dig ifred

¤ ¤ ¤

Hallmans blogg: Silly season AIK: Gozzi om Laraque "Vi håller på och pratar med honom nu. Om kontrakt och pengar"

Inga kommentarer: