fredag 31 augusti 2012

Bragdens mamma

Jag är fortfarande för lycklig, rusig och överväldigad för att finna de rätta orden. Till och med rubriken stal jag rakt av.

Majoriteten av alla nätaktiva gnagare har antagligen redan slukat det mesta som skrivits om matchen. Inte desto mindre har jag ägnat min lyckliga, sömnlösa natt åt att leta fram texter som säkerligen gått många förbi. Så för alla er som vill läsa mer om AIK:s magiska bragd på bortaplan rekommenderar jag följande väl valda länkar:

AIK segrade i cupen
Målvakten matchens lirare i AIK:s seger
"Vi är jättenöjda med insatsen"
"Släppte varenda broms"
AIK nollade hemmafavoriten
Matchhjälten: "Siktet var dåligt inställt"
"Matchen i sin helhet var medioker"
Målvakten höll nollan för AIK
Cupmakarna AIK

Vinna cupen, vinna cupen, AIK!

Inga kommentarer: