måndag 22 februari 2010

Jag går på promenaden

Jag värmer upp inför kvällens skrattmatch i Västerås med att ta mig en promenad i parken. Solen skiner över Borishov, fåglarna kvittrar och snön ligger tjock, tjock. Det är en strålande vacker vinterdag! Det knirrar och knarrar under fötterna och ljudet påminner lite om hur det låter när man mosar en gurka.

Ja, vad ska man säga. En del går uppenbarligen igång på sånt där. Själv är jag varken fotfetischist eller gurkollare men jag får å andra sidan Bånge varje gång Dicken står på blå och skjuter skarpt. Sitter skottet dessutom i krysset kan ni ge er på att jag blir både målkåt, glad och tacksam.

Dagens tips: Gurkmänistan-AIK 1-5

7 kommentarer:

Anonym sa...

Med den rubriken ska ni ju krossa Vita Hästen och inte skiva gurka...

http://www.youtube.com/watch?v=RdhHD_4jfGY

Black Boris sa...

Nu går du ju händelserna i förväg! Jag har naturligtvis redan planerat in en liten omskrivning av originaltexten, men den skulle inte publiceras förrän efter kvällens skrattmatch!!

Ja ja, så kan det gå när man väljer att gå den knirrande, knarrande vägen fram i ett vinterland...

Greken sa...

Inte skriva skit om min hemstad. Nu ska jag avslöja något som du kanske inte vet. Jag är född i Västerås.

Anonym sa...

Sorry...

Black Boris sa...

Haha, det gör inget. Det får bli Paradise Park eller nåt istället :)

Anonym gnagare sa...

Jag dansar fram rentav...

Black Boris sa...

...och seglar fram på soligt hav!