lördag 20 februari 2010

Ett kolossalt genomtänkt inlägg

Inatt fick jag en vision. Jag såg framför mig hur AIK besegrade Troja med 6-0. Johan Ryno gjorde fyra mål. Heino dominerade i kassen. Melin skrattade i båset. Greken firade med att berömma zebran. Allt var kanon!

Hovet var fullsatt. Dr Alban satt på VIP-läktaren. Tomas Brolin var där. Björn Borg likaså. Black Army sjöng kärlekens lov och Dicken lurade skjortan av Brad Pitt. Stackars Brad drog upp till kiosken och köpte korv eller nåt. Ja, allt var verkligen kanon!

Lite skumt var det förstås att Brad Pitt lirade i Troja men en vision är en vision och i en vision är allt möjligt. Och med tanke på hur realistisk min vision var i övrigt så tycker jag att inte att det där med Brad är så mycket att haka upp sig på.

Allt talar för att det blir 6-0 senare idag. Allt talar för att AIK befäster sin andraplats i tabellen. Och kärleken är blind.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lorrygängets förhållande till AIK???