torsdag 30 april 2009

Nya kontrakt

Så har även Heino, Tobbe Ericsson och Korduner skrivit på nya kontrakt. Känns bra tycker jag. Tobbe gjorde en överraskande stark säsong och Heino vet vi vad han kan. Korduner är ett framtidsnamn som AIK uppenbarligen tror på. Jag litar på Gozzi och hans mannar. De vet vad de gör.
-
För ett par dagar sedan förlängde man även med Andreas Jungbeck, vilket så klart var klokt. För båda parter får man väl lov att säga. Jungbeck är en stabil allsvensk back men jag är tveksam till huruvida han är redo för Elitserien ännu! Kanske hösten 2010...
-
Hockey-VM är i full gång. Jag sitter och glor men känner föga engagemang. Igår fick dessutom Dicken ett skott på foten. Tur att det är långt till nästa säsong.
-
Snart är det sommar och det är förstås både trevligt och gott. Sol och värme, ett och annat nakenbad, sill, snaps och söta snyggingar som sockrar stränderna. Kan inte bli bättre om ni frågar mig. Det skulle väl i så fall vara om man mitt i smygspaningen även fick sig en dos redig hockeypropaganda. Det är långt mellan solstollar och ismaskiner men faktum är att det finns folk som ägnar årets varma perioder åt att lira hockey. Tror ni mig inte? Kolla in det här då!
aik

1 kommentar:

Olof Loklint sa...

Fy Satan vad jobbigt det där ser ut:)