tisdag 20 mars 2012

Grattis Sollefteå!

7 kommentarer:

MN sa...

Tack och grattis själv Stocksund! Nu väntar vi väl bara på alla rättshaverister på båda sidorna som ska starta kriget om vem som har rätt till namnet AIK. Den striden får säkert förnyad kraft i och med att vi som en liten bisak till det dessutom ska göra upp om finalplatsen.

Börjar känna lukten av plastinpackad mazarin. Må bästa lag vinna.

Black Boris sa...

Tack MN. Sollefteå Hockey har från officiellt håll redan börjat med tramserierna. Se t.ex. denna länk. Igår kväll klev dessutom självaste lagkapten Jimmie Ericsson fram och gjorde sig lustig i Tomas Ros seriösa webbteveprogram. Det där kommer naturligtvis att slå tillbaka och jag räknar kallt med att den bleka kopian inom en snar framtid byter namn till Stingheads.

MN sa...

BB, nu skrev du det förbjudna ordet igen.
För övrigt har jag inga kommentarer till dina länkar utom möjligen till Ros, där jag bara kan säga att som man frågar får man svar. Har försökt uppbåda ork att lyssna på Ros program, men det är alldeles för mycket Fråga Lund över det för mig. Så jag tror det fått totalt 2 minuter av mitt liv.
Inom min bransch så jobbar vi ofta med att ta fram en prototyp, som sedan förbättras till en slutlig gångbar produkt, och lite grann så ser jag på kopia-diskussionen, ni är prototypen, vi är den gångbara produkten :-).
Annars har jag aldrig haft problem med att kalla oss för Skellefteå och er AIK, så om någon startar den diskussionen med mig med förhoppningen om uppstående blodvite, så hugger man i sten.
Men jag fruktar er starkt i semin, och jag tror att vi kommer få det jävligt svårt. Så jag hoppas våra grabbar tar på sig blåstället, det kommer behövas.

Black Boris sa...

Förlåt, ska inte skriva Sollefteå mer utan nöja mig med bara Stingheads (åtminstone i det här kommentarsfältet). För övrigt håller jag med dig om Ros.

Såg förresten alldeles nyss att Stingheads nu från officiellt håll ändrat i texten som jag länkade till i förmiddags. Antagligen efter påtryckningar från AIK-håll.

Förstår att du fruktar oss starkt i semin. Själv fruktar jag bara Stingheads en smula och jag sticker därför ut gadden och säger 4-2 i matcher till AIK.

MN sa...

Spelaru dum eller? .:-) Sollefteå får du skriva hur mycket du vill. Ska gräva fram något genant om prototyperna, kanske ni nån gång tänkte döpa er till Solna Slaughters eller nåt sånt. Återkommer i frågan.

MN sa...

Mazarinen är plötsligt väck. Slutsålt på hovet onsdag o söndag. Attans.

Black Boris sa...

Ja de gick visst åt som smör i solsken, biljetterna. Enligt AIK tog det drygt en timme att sälja slut till båda matcherna.