tisdag 9 februari 2010

Varning för hat



Trots att jag till morgondagen har stämt träff med Sveriges skönaste bönder kan jag inte låta bli att förbereda mig för ryssen. Idag har jag suttit och filat på ramsor. Vi gnagare måste ju ha nåt och sjunga när allsköns moskoviter, kosacker och allt vad de kallas kommer på besök framöver. Här kommer därför ett par klämmiga och garanterat gnagiska förslag.

¤ ¤ ¤

Vi hatar Riga (klapp x 5)
Vi hatar Riga (klapp x 5)

¤ ¤ ¤

Hata Metallurg Magnitogorsk
Hata Dynamo Minsk
Hata Spartak från Moskva
Men vi älskar AIK

¤ ¤ ¤

HATA HATA TRAKTOR TJELJABINSK!
HATA HATA TRAKTOR TJELJABINSK!

¤ ¤ ¤

Nyskapande. Innovativt. Uppfinningsrikt. Eller som jag blygsamt brukar säga numera: Boriskt!

När jag inte berömmer mig själv och mitt ramsande säger jag som Budda i Macken:

"Nu är dom här med en ubåt igen... Ryssarna! En torped,
sååå bara, skulle få slut på't. Jag låg i flottan vettu så jag vet."

3 kommentarer:

batong sa...

he he he, rätta takter.

HansJohan sa...

Ska boris upp till Leksand imorn? :)

greken sa...

jag hatar alla