onsdag 9 juni 2010

Pink cuz I can

Min orangea period är över. Den var förstås både snygg och smart men fan vet om den var särskilt subtil. Jag måste ärligt medge att den aldrig kändes riktigt borisk. Jag är ju egentligen en mjuk kille. En modern man med rätt att välja. Och låt oss fejsa det: Orange är inte min färg i livet. Orange är alldeles för tufft och hårt för Boris.



Allt har sin tid och det är mycket möjligt att jag lagom till nästa vår åter tapetserar min svarta blogg med apelsinskalsrubriker och högt flygande faror. Men tills vidare får den orangea sidan av Boris vila.
Nu återgår jag till det normala och jag gör det Cuz I can! I samma veva passar jag på att kombinera pappaledighet med semester. Det betyder avkoppling utan uppkoppling, samt Pink pink & rock'n roll.

5 kommentarer:

Micke sa...

Ha en trevlig och skön semester/pappaledighet, och ladda ordentligt inför kommande säsong!
//Micke

(Let's go Flyers!)

kent sa...

Pink as the bing on your cherry
Pink 'cause you are so very
Pink it's the color of passion
'Cause today it just goes with the fashion

Imorgon, torsdag, är det Boris och hans följeslagare, Svantes dag!

Du Boris, tänk över detta med rosa under semestern. Kanske skulle GUL passa till svart för en gnagare? Tja, vad vet jag, en simpel usling i sina sämsta år!

Tomas / Brynäsportalen.se sa...

Trevlig semester :)

Olof Loklint sa...

Själv sitter jag och pillar med min blogg. Nya funktioner. Mera pill. Mer Bling!

Funderar oxo på detta med färg. Ska jag välja en annan grön färg. För så är det. Man måsta byta om ibland.

Den enda gulsvarta bloggen som är - grön! Bara en sådan sak..

tinastar sa...

Skönt att det rosa är tillbaka. Ingen av mina favoritfärger egentligen, men din blogg ska ha lite inslag av rosa så att man känner igen sig.

Ha en skön sommar! Själv ska jag tillbringa en stor del av min semester i en liten ort i Dalarna, där färgerna är vita o blå!