tisdag 1 juni 2010

Silly thoughts: Rassel, prassel, trassel...

Efter VM skulle det rassla till rejält, trodde Gozzi, men inte fan har det rasslat till inte. Det har ju inte ens prasslat in the papers. Foppasnacket känns bara fånigt och desperat. Vill vi nu ha rubriker och uppmärksamhet så kan vi väl i alla fall komma med något seriöst... Forsberg i AIK? Sicket trams! Nä, jag vill ha Jonas Andersson. Det är ju det jag vill.

Flyers har trasslat till det i finalserien med det har de ju gjort förr så än är det ingen fara på taket. Men det krävs nog två raka hemmasegrar nu. Jag måste säga att uddamålsförluster suger extra mycket när de inkasseras under alltför tidiga morgnar. Det är surt nog att sitta uppe mellan 2 och 5. Vinn nu då, vinn!

Det är väl fortfarande vår men det känns som sommar. Idag var det vääldigt varmt igen. Folk garvar åt att vi svenskar snackar väder och vind jämt och ständigt men vad fan ska vi göra då? Efter regn kommer solsken...

Nu tar jag mig en vårlåt och sen är det sova.

Inga kommentarer: