lördag 30 juli 2011

Sevärd och het

Eller... Nja, man kanske inte ska överdriva. AIK fick på is igår. Idag spelade man uppvisningsmatch i Slite. Jag skulle ljuga om jag påstod att matchen fick mig på helspänn. Men jag konstaterar glatt att Bång är på gång. Precis som gnagare Göran. Man vet att det är försäsong och hålligång när Bång tar en fajt och när engagerade supportrar som Göran ryter till. Bång och Göran - tillsammans gjorde de min kväll.

Läs mer om Bångs matchstraff och ta del av Görans reflektioner på Marie Hallmans utmärkta hockeyblogg.

6 kommentarer:

Eddie sa...

Så B.K har vaknat.

topp 3 som umärkte sig

Rosén, Nordström, Viklund och Dala.


Och för ordningen skull påpekade jag för den där novisen till materialare som delade ut tröjor, att #33 tillhör världens mesta AIKare. :)

Kürt Kringel sa...

2-1? Ni åker ur i år.

Men vi ses väl 31/8 över en pilsner? Jag tar med mig "min" grek, om du minns han...

Black Boris sa...

Eddie: Den där materialaren får skärpa sig. Vem tror han att han är liksom?

Kringelknutten: I love you, men det visste du ju redan. Pilsner, svar ja. Din grek minns jag. Om det vill sig väl tar jag med mig min också.

Greken sa...

Klart jag kommer

Eddie sa...

biletter till märsta är ordnade

Black Boris sa...

Härligt!